Etapp 7: Gislövs läge - Ales stenar

onsdag 15 juli 2015

Imorse när jag skulle komma igång kändes det tungt. Jag hade hoppats på att magmuskulaturen skulle kännas bättre men så var inte fallet. Då det var riktigt bra medvind bestämde jag mig för att ta det lugnare idag och låta medvinden göra lite av jobbet. Det blev en riktigt vacker dag att följa vår sydliga kust och lunchrasten vid Smygehuk satt extra skönt.
För en stund släppte jag idag mitt totala fokus på paddling och var lite turist också :)
Dagens etapp blev 59 km och avslutades vid Ales stenar. Jag hann precis fram lagom till solnedgången. Ikväll känns det faktiskt lite bättre i magen när jag jämför med känslan imorse.
Morgondagens form får avgöra om jag kan köra för fullt igen.




2 kommentarer

  1. Det kan också vara skönt att turista i vårt vackra land, det måste vara en upplevelse att se sydkusten från sjösidan. Hoppas att magen känns bättre idag, vi håller tummarna, följer dig från ovan, hoppas på gynnsamt väder.

    SvaraRadera
  2. Heja heja Mangan! Du grejar det! Styrkekramar från Rastbäckarna

    SvaraRadera

 

Se min position

Samarbetspartners

Mest lästa inlägg